niedziela, stycznia 01, 2012

9. Postanowienia, czyli silna wola w akcji


Moje postanowienia na kolejne 365 dni. Kolejność jest jak najbardziej przypadkowa :]

+ Zapuścić włosy minimum do talii i doprowadzić je do stanu idealnego.
+ Więcej ćwiczyć! O jesieni poprzedniego roku udało mi się ćwiczyć na siłowni po 3 razy w tygodniu. Teraz chciałabym zwiększyć tą ilość i doprowadzić ciało do idealnej kondycji.
+ Gotować codziennie. Pomimo tego, że to moja pasja, nie zawsze znajdowałam czas, żeby przyrządzić posiłek.
+ W nawiązaniu do wcześniejszego punktu: zdrowiej się odżywiać.
+ Bardziej zadbać o skórę ciała.
+ Częściej malować paznokcie.
+ Kupować i czytać więcej książek.
+ Skończyć kursy zaczęte w poprzednim roku i zacząć nowe (uwielbiam się uczyć :]).

To główne punkty mojego planu. Troszkę ich dużo, ale wierzę, że zrealizuje wszystkie :]

Pozdrawiam,
Szarooka

2 komentarze:

  1. @paula wielkie dzięki :) tobie też życzę wytrwałości w swoich postanowieniach :]

    OdpowiedzUsuń