wtorek, lutego 07, 2012

28. Eksperyment - podsumowanie

Nadszedł czas podsumowania mojego małego eksperymentu, który zaczął się dokładnie miesiąc temu. Niestety plan uległ modyfikacji. Tak naprawdę tylko picie drożdży było przeze mnie konsekwentnie stosowane.

Co się więc zmieniło?
+ brałam Calcium pantothenicum tylko przez 3 tygodnie, ponieważ skończyło mi się w międzyczasie i okazało się, że nie ma nigdzie. Podejrzewam, że po prostu stado włosomaniaczek przetoczyło się przez moje miasto i wykupiło wszystkie opakowanie, tylko usłyszało o jego cudownych właściwościach :]
+ skrzypowitę piłam praktycznie codziennie z malutkimi wyjątkami.
+ Jantar wmasowywałam w skalp tylko po myciu, czyli co drugi dzień.
+ stosowałam pielęgnacje opisaną w tym poście.

Wiem, wiem...nie postarałam się, ale poprawie się w następnych miesiącach, ponieważ będę kontynuować eksperyment dalej. Jest to spowodowane tym, że moje włosy urosły o 1,8 cm! Jak dla mnie niesamowity. Włosy poza tym się wzmocniły, mniej wypadają oraz mam dużo "baby hair".

A jak Wasze wyniki? Jestem bardzo ciekawa :]

Pozdrawiam,
Szarooka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz