sobota, lutego 04, 2012

27. Uubiony peeling





Dziś chciałam się podzielić moim przepisem na peeling do ciała. Nie jest to receptura jakoś bardzo oryginalna, pewnie większość z Was pomyśli: "Phi, takiego peelingu używam od zawsze", ale mam on to co lubię najbardziej, czyli nieziemski zapach! Do tego bardzo dobrze radzi sobie z martwym naskórkiem, dokładnie go usuwając, a przy tym nie drażni i przesusza mojej suchej skóry.

Składniki:
+ 2 garście soli kuchennej (nie używam gruboziarnistej, bo jest dla mojej skóry zbyt ostra)
+ czubata łyżka kawy mielonej
+ żel pod prysznic Alterra "Borówka i Wanilia"

Składniki mieszamy w małej miseczce, dodając tyle żelu, żeby otrzymać dość gęstą pastę.
Oczywiście peeling nakładamy na wilgotną skórę. Masujemy okrężnymi ruchami w kierunku serca, zwracając szczególną uwagę na kostki, kolana i łokcie. Następnie zmywamy letnią wodą.

Banalne prawda :], ale ten peeling ma same zalety:
+ ujędrnia skórę i ją napina, pomaga pozbyć się tzw. 'pomarańczowej skórki' (brrr).
+ delikatnie i dokładnie usuwa stary naskórek, odsłaniając nową gładką skórę.
+ jednocześnie peelinguje i myje.
+ nakładane później preparaty lepiej się wchłaniają i lepiej działają. Ja po tym peelingu używam oliwki Babydream, która jest świetna (recenzja wkrótce).
+ peeling rozpieszcza nasze zmysły nieziemskim zapachem. Wyobraźcie sobie połączenie zapachu kawy, wanilii i borówek...mniam. Ta kompozycja uzależnia. Szkoda, że nie ma takich perfum na rynku :]. I znów pokazałam, że jestem zapachową fetyszystką :] no trudno.

Pozdrawiam,
Szarooka

2 komentarze:

  1. Robię sobie często peeling z samej kawy i żelu pod prysznic (próbowałam łączyć kawę i z olejem - cóż, efekt super, ale za dużo mycia wanny ;), ale jakoś nigdy nie wpadłam na to, żeby dodać do niego sól! Muszę spróbować.
    Tylko żelu borówkowego sobie na razie nie kupię, muszę zużyć zalegające nad wanną żele... :( ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej używałam cukru zamiast soli, ale nie było to odpowiednie dla mojej skóry, bo peeling był za mocny i trudno było go zmyć.
      Jeśli jakiekolwiek ziarenko cukru zostało na skórze, to wszystko się później kleiło ...brr :]
      Lepsza jest sól zdecydowanie :]

      Usuń