sobota, czerwca 09, 2012

44. Włosy rosną jak na drożdżach - podsumowanie


Przepraszam za opóźnienie, ale jak zwylke inne sprawy zabierały czas, przez co nie miałam chwili by pochwalić się moimi wynikami z akcji picia drożdży (mniam :])




A oto moje wyniki:

Długość włosów: 57,1 cm (było 55)
Pasemko kontrolne: 19,5 cm (było 17)

Jestem zachwycona efektem akcji. Pojawiło się u mnie dużo baby hair, włosy mniej wypadały. Stały się mocniejsze. Paznokcie rosły również szybko (choć to dla mnie żadna dobra wiadomość ponieważ u siebie toleruje tylko krótkie płytki) i stały się twardsze. Nie łamią się, ani nie rozdwajają.
Zrobiłam sobie około 2-tygodniową przerwę od picia drożdży, teraz znów jestem w trakcie 'kuracji'.
Podciełam też włosy troszkę włosy, żeby je odżywić przed latem.
Mam nadzieję, że niedługo wrzucę zdjęcia mojej czupryny, bo jak narazie nie mogę się do tego zmusić :]

Pozdrawiam,
Szarooka

2 komentarze:

  1. Oooo! To ja będę czekać na te zdjęcia *_*
    Ja ostatnią kurację drożdżową robiłam chyba w lutym... I za nic nie mogę się zmusić do powrotu do tego smaku. ;) Może w wakacje mi się uda (czyli w lipcu, na razie jeszcze nie mam wakacji ;/), bo Twoje 2,5 cm motywuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższym czasie zrobić zdjęcia, ale jak pisałam w poście, moje włosy zostały skrócone przed latem :]

      Usuń