poniedziałek, września 10, 2012

52. Tag: 7 faktów o mnie



Dziś tag, który już chyba był na wszystkich blogach :] Otagowała mnie Tuśka, z którą miała ostatnio świetną wymiankę. Dzięki Wielkie :]

 A o to 7 faktów o mnie:

1. Nie lubię ludzi :] Poważnie. Nie cierpię tłumów, ludzi ocierających się o mnie, żeby się gdzieś dopchać. Głupoty ludzkiej, która czasami dochodzi do absurdalnych rozmiarów. Dlatego marzę o drewnianym domku, gdzieś na utroniu, blisko natury.
2. Uwielbiam Zakopane, góry, przyrodę, lasy. Cały klimat, który razem tworzą. Ciesze się każdą sekunda spędzoną tam. Moim marzeniem jest kiedyś tam zamieszkać, ale to ciiii bo się nie spełni :]
3. Uwielbiam jeździć samochodem (bardzo mnie to relaksuje) i interesuje się motoryzacją. Fascynują mnie klasyczne auta, takie wieczne samochody z duszą. Lubię wiedzieć jak coś działa, jak to naprawić w razie konieczności, co gdzie wlać. Czytam dużo o markach, o poszczególnych modelach, ciekawostkach na ich temat. Mam parę aut-marzeń i wcale nie są one z najwyższej półki.
4. Moim lubionym kanałem jest CI, czyli Crime and Investigation Network. Jest to kanał poświęcony w całości zbrodniom i morderstwom. Wiąże się to z moim zainteresowaniem psychologią i zgłębianiem ludzkiej natury (wcale się to nie wyklucza z punktem 1). Oglądając takie programy analizuje co popchnęło daną osobę do popełnienia zbrodni.
5. Jestem bardzo złośliwa i mam dość nietypowe poczucie humoru.
6. Uwielbiam chodzić w szpilkach. Praktycznie codziennie mam je na nogach i często zakładam je do szerokich spodni, które również uwielbiam. Ogólnie mam swój styl, któremu jestem wierna i nie podążam za modą, nie wymieniam garderoby co sezon i nie ubieram rzeczy, tylko dlatego, że jest to krzyk mody.
7. Uwielbiam secondhandy i diy. Codziennie odwiedzam strony poświęcone rzeczom zrobionym samodzielnie. Bardzo mnie to inspiruje, dzięki temu dużo rzeczy samodzielnie tworzę lub przerabiam. Na przykład ostatnim moim hitem jest przerobienie starego swetra na poszewkę poduszki. Jest po prostu śliczna :] W tym wypadku naprawdę wystarczy chcieć, czas sam się znajdzie, nie mówiąc już o satysfakcji :]

Do tego taga zapraszam:
Anię
Darię
Detriot
Ewwwę
Kitkę
MassieDran



Pozdrawiam,

Szarooka

6 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za tag, jednak już się w to bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, fajnie, że wzięłaś udział:)! też bywam złośliwusem w wielu sytuacjach;) Podzielam miłość do DIY- poszewka brzmi rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak samo wygląda :]
      Dziękuję za otagowanie mnie :]

      Usuń